środa, 23 marca 2011

Różowo mi :)

A właściwie nie mi, tylko młodocianej! Sweterek skończony! Dziecię zachwycone i super.  Cały sweter przerobiłam oczkami prawymi, a ściągacze  lewymi i prawymi na przemian, czyli piękno tkwi w prostocie. Zresztą, ze względu na fakturę wełny, tak było najefektowniej. Znalazłam w pasmanterii guziki w idealnym kolorze, niestety na zdjęciu nie widać ich faktury. Listwę wykończeniową sweterka z dziurkami na guziki przerobiłam na szydełku. Czas na sesję zdjęciową:



 Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Super sweterek ,super modelka!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna włóczka!Pięknie się prezentuje i modelka i włóczka!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sweterek. Ja ostatni też jestem nagabywana o różowości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa włóczka :) W innym kolorze chętnie taką przygarnęłabym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. super sweterek bardzo fajną ma fakturę ta włóczka i widać że właścicielce się podoba :))
    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, solidna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...