poniedziałek, 25 lipca 2011

Kapciochy ;)

W zeszłym tygodniu nie miałam weny kompletnie na nic, a na sobotę musiałam wymyślić prezenciol!  Jak zwykle kombinowałam coś oryginalnego, tylko co?  W ostatniej chwili, tzn niecałą dobę przed wręczeniem przyszedł pomysł: kapciochy, najlepiej jakieś zabawne. Tylko czy zdążę? - Zdążyłam - przy 100%-owym wsparciu najbliższych. A przezenciol bardzo się spodobał - dostałam zamówienie na kolejną parę :)
Kapciochy zrobione są na drutach, a włóczka jest z "recyklingu"  :)
 Do zdjęć pożyczyłam swoje własne nóżki :)

 Jak to bywa za pierwszym razem, zrobiłam dużo błędów i niefortunnnie zaczęłam od palców. Niestety nie było czasu na poprawki, ale jakoś wybrnęłam. Za to druga para wyszła już prawie jak należy:


 Tu także robię za modelkę :)

Niech się długo i wygodnie noszą :)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...