niedziela, 22 lipca 2012

Spódnica szydełkowa cz.I

Witajcie! dziękuję Wszystkim za odwiedziny i wpisy.
Nie miałam pomysłu ani chęci na nic. Pięć razy sprułam coś zaczętego, aż wreszcie przyszło.. Uff... Zamarzyła mi się prosta spódnica , za kolano, koniecznie zrobiona na szydełku. Nie wiedziałam jaką chce: czy wzór jakiś, czy z elementów? 
Ostatecznie zrobiłam siatkowy pas i od pasa prosty wzorek, który zna każdy, kto cokolwiek robi na szydełku. Wzór od pasa się nie zmienia, nie dodaję oczek, może pod koniec dodam przy kolanach, żeby jakoś fajnie zakończyć. Zobaczymy...
Na razie jest długości:  "prawie przykrywa tyłek"  :)
A cha i będzie na pewno na gumce, żadnych rozcięć:

Nici Maxi, kolor 6300 (beżowy).
Pozdrawiam   :)

4 komentarze:

  1. No zapowiada się świetnie, czekam niecierpliwie na resztę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie bardzo fajna, chociaż sporo tego dziubania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ciąg dalszy, jestem ciekawa końca, fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...