poniedziałek, 21 stycznia 2013

Stopki :)

A raczej wielkie stopy wel płetwy (szczególnie, jak dziesiąta para butów w sklepie nie umie pomieścić "stópek", ale trudno  :)   ).
Tym razem zrobiłam sobie krótkie skarpetki do człapania po domku  :)  Teraz na zdjęciu widzę, że jednak muszę dopracować te pięty, bo jakieś wielgachne wyszły.  Zakończenie palców tym razem dopiero za 3 razem i nie podoba mi się  :(
Kolejne skarpety  na drutach, zaczynam od palców i może będzie przełom...


 
Kolorowych skarpetek w paski już nie odzyskałam... Mąż przygarnął na zawsze :)
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Na zimowe wieczory w sam raz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu robi się cieplej w stopki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne skarpetki.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie.
    beva-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się wcale Małżowi Twojemu nie dziwię, bo sama też nie oddałabym takich ładnych tęczowych skarpetek.
    te , które prezentujesz też są super , wyglądają na cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...