sobota, 26 stycznia 2013

Torba maszynowa ;)

Dziękuję za odwiedzinki i Wasze komentarze!
Zrobiłam krótki przerywnik w skarpeceniu i uszyłam torbe dla mojej maszyny do szycia. Myślałam o tym już od dawna, ale teraz kolejny raz wyciągając ją brutalnie z szafy, stwierdziłam "dość tego, dostaniesz ubranie!!"
Tak więc od dziś moja maszyna ma swoje "odzienie" i to z kieszeniami  :) 
-projekt:
-jeszcze bez "wkładki":

-są 4 kieszenie dookoła - z przodu i z tyłu typu kangur:

 - wzmacniane grube dno - przepikowane:

-"z wkładką":

 -szwy są na zewnątrz, chciałam je wykończyć tasiemką, ale ostatecznie zrezygnowałam - zrobiłam tylko gęsty zygzak, żeby się nie strzępiło:

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. I świetnie Ci to wyszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł torba jest ekstra :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja szyjąc pokrowiec na maszynę nie wpadłam na to, że można uszyć taką torbę. Fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Widziałam podobne torby na zakupy, miałam już pokrowiec na maszynę z tworzywa, ale to nie było to, no i kieszenie na wszystkie drobiazgi niezbędne przy szyciu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...