piątek, 25 stycznia 2013

Wyróżnienie :)

Otrzymałam wyróżnienie od Beva:  
 
Bardzo dziękuję!  
Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:
1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów. 

Fakty:
1. Uwielbiam żelki - uzależnienie w stopniu nieodwracalnym.
2. Jestem maniakiem czytania.
3. Nie lubię gotować, a tym bardziej "zmywać".
4. Cały czas muszę mieć zajęte ręce.
5. Swoje zamiłowanie do szycia i handmade wszelakiego odkryłam zbyt późno , by kształcić się w tym kierunku - trochę żałuję.
6. Trenowałam hokej na trawie.
7. Nie umiem powiedzieć "NIE".

Wybaczcie - nie będę nominować blogów, to zbyt trudne. Wszyscy zasługują na wyróżnienie. Dlatego każdego, kto mnie odwiedza zapraszam po wyróżnienie!
Będzie mi bardzo miło!
Pozdrawiam  :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia :)
    Ciekawych rzeczy się o Tobie dowiaduję, hokej na trawie , super.
    Jeżeli chodzi o żelki, też tak mam .

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...