sobota, 2 marca 2013

Zabawa decoupage :)

W związku ze zmianami w kuchni postanowiłam uzupełnić ją "folklorem", który uwielbiam!  Stało się to pod wpływam chusteczek z motywem ludowych wycinanek. Nie sposób się było oprzeć. Wykończenie pozostawia wiele do życzenia (niestety), ale już nie mogłam się doczekać, więc chwalę się tym co na razie wykonałam:
Puszkina ciastka:
 
 
 Przy okazji ozdobiłam słoiczki na ulubione herbaty:
Podstawki do kwitów, a za nimi przyszłe lokatorki: prymulki  :)
 
 I jeszcze wiaderka na plastikowe zakrętki i przydasie i dozownik:
 
Pozdrawiam  :)

3 komentarze:

  1. Świetne! Ja też uwielbiam wycinanki łowickie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból, kiedy natychmiast człowiek coś musi spróbować. Twoje decu bardzo ciekawe- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Mam nadzieję, ze uda mi się dość szybko "porządnie wykończyć" :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...