środa, 3 kwietnia 2013

Ponurak :)

Przez Święta w bardzo ograniczonym wolnym czasie wydziergałam serwetkę z ... resztek wełny, moherków itp.  Napatrzyłam się na wzory koniakowskie i próbuję. Wymyślana w trakcie robienia z elementów.
Luby ją zobaczył i spytał "Czemu ona jest taka ponura?"
Przyznaję, nie wiedziałam co odpowiedzieć, może to ta pogoda ...




Przed świętami zrobiłam jeszcze paręnaście koszyczków "jajecznych", ale się rozdały przed zrobieniem zdjęć. Ostały się tylko 3 ostatnie:

A właściwie dwa. Tego ostatniego też już nie ma, co mnie bardzo cieszy, bo jest miejsce na nowe pomysły  :)
Pozdrawiam  :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna serwetka. Podoba mi się takie zestawienie kolorów :) Nie wydaje mi się ponura :P A te koszyczki bardzo fajne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta serwetka wcale nie wydaje ponura. Raczej bym powiedziała, że jest jesienna. Taka złota polska jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna serwetka :-) I wcale nie jest ponura.
    Koszyczki na jajka rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest bardzo ładna :)) i koszyczki są takie fikuśne :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice blog!!I like your crochet creations and i will be very happy to see you on my blog too!!Kisses Sophie from Greece!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i ponura, ale wśród biało-żółto-zielonych jest na pewno szczególna!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...