środa, 1 maja 2013

Szachownica :)

Zrobiłam podkładki do pomieszczenia o nowoczesnym wystroju. Inspiracja to białe meble, ciemnoszara kanapa i kolorowe światła. Podkładki mają wymiary 20 x 19 cm.
Wszystkie czarnobiałe elementy są zszywane - materiał to  bawełna. Kolorowe prostokąty są z satyny w 4 różnych kolorach. Na różowej był naprasowany napis. Super mi tam podpasował  :)   Do środka wszyłam cienką warstwę ociepliny (czy jak to się nazywa?)  I oto 8 podkładek - prezentu dla rodzinki. Mam nadzieję, że nowym właścicielom się spodobają:
Widok od "spodu"
Pikuję na kartkach papieru, wzór pikowania zaznaczam szpilkami:
 
 Usuwanie papieru:
Nie są idealne, ale udało mi się całkiem nieźle to połączyć, niestety ocieplina w środku i duże zbliżenie apatratu sprawiają wrażenie łuków, choć w rzeczywistości przeszycia są proste:
Pozdrawiam   :)

7 komentarzy:

  1. Są po prostu fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne,faktycznie takie współczesne ale piekne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fajnie wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dezajnerskie! Ostatnio widuję takie zestawienia w największych magazynach wnętrzarskich! Super!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...