piątek, 21 czerwca 2013

Wszystkiego po trochu :)

Dziękuję za odwiedzinki i wpisy!
Cały czas coś dłubię i skaczę z tematu na temat. 
Znów spodobała mi się końcówka materiału w sklepie "matrialnym" i tym sposobem stałam się autorką i posiadaczką dwóch różanych poszewek na jaśki:



Zalega też parę ścinków, których "szkoda wyrzucić", więc uszyłąm torbę elementarną z przeznaczeniem na mleko (jestem fanką mleka i wyrobów mlecznych) lub wysokie napoje (jest wąska i wysoka - nie elastyczna):


Potrzebuję także przerywnika dla mojego wielkiego wyzwania obrusu szydełkowego. Jest to serwetka zimowa, na której odreagowuję "proste wzorki", które wpadają mi do głowy:


A teraz rzut oka na duży projekt:


Pozdrawiam i życzę miłego, ale nie przesadnie upalnego weekendu :)

2 komentarze:

  1. Ula - jaśki wyszły pięknie! A pomysł na torbę mleczną fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! To głównie zasługa pięknego materiału!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...