niedziela, 23 marca 2014

Zachwyt nad materiałem :)

Wiele kilogramów temu uszyłam sobie letnią bluzkę na specjalne okazje. Była prosta, zwykła na szerokich ramiączkach i z gumką w okolicach talii. Samo uszycie było koszmarne i bluzka upodobniała mnie do ściśniętej w pasie beczki. Ale materiał... - jest po prostu piękny!! Wzór zachwycił mnie od pierwszego zobaczenia. Ale kompletnie nie miałam pomysłu na przeróbkę. Od jakiegoś czasu zakiełkował nowy pomysł. Aby nic nie stracić z materiału, nie przecinać - jak najmniej ingerencji - postanowiłam zrobić ozdobę = ocieplacz na szyję. Materiał po usunięciu ramiączek i gumki został zszyty wzdłuż i na szerokość - powstał rodzaj "obwarzanka". Wszystko zszyłam ręcznie, ponieważ materiał jest dość delikatny, a szwy udało mi się nawet nieźle ukryć:






Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Piękny materiał, ciekawie to wygląda - trochę jak apaszka, trochę jak komin. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny materiał! Bardzo fajnie go wykorzystałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Materiał rzeczywiście ma piękny wzór. Pomysł bardzo mi się podoba, prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie - materiał jest przepiękny. Jest się czym zachwycać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...