niedziela, 6 lipca 2014

Bukiet na 18-stke :)

Pakowanie prezentów to nie lada wyzwanie - jeśli nie ma być nudno!  Wyzwaniem było zrobienie bukietu na 18-stke dla... chłopaka!  A więc obowiązkowo - wściekle różowo i w motylki  :)
Zrobiłam 18 kwiatów z lizaków owiniętych kolorową rafią - wbite w styropian. Styropian umocowałam wcześniej na 5-litrowej puszce piwa!. 
Całość ozdobiłam resztą rafii i zieloną kokardą. Owinęłam pakunek różową krepą - formując coś na kształt bukietu (mój Luby żartował , że przecież kwiatki muszą stać w "wodzie").  Na koniec owinęłam krepę delikatnym tiulem w motylki. Wykańczanie było dosyć pracochłonne, głównie ze względu na ciężar  "bukietu", całość zapakowałam na tyle dokładnie, aby nikt się nie zorientował, co tak naprawdę kryje "bukiet".









Udało się !!!
Mina solenizanta - BEZCENNA!!!   
Najlepsza zabawa była przy rozpakowywaniu :)
Pozdrawiam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...