wtorek, 27 października 2015

Kufer i stringi :)

Po długiej przerwie miałam wreszcie okazję coś uszyć na maszynie. Bawiłam się przy tym rewelacyjnie! Wyszło troszke krzywo, eee... tzn. chciałam napisać: bardzo oryginalnie  :)
Już u Nowej Właścicielki, mam nadzieję, że będzie długo służyć  :)
Zapomniałam go zmierzyć...  wysokość kojarzę, że ok. 30cm, ale jak zwykle robiłam wszystko na oko  ;)




I do kompletu coś na szydełku: stringi z cieniutkiej włóczki (chyba dzianinowej ?),  szydełko nr 0,7:





Pozdrawiam  :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kuferek, w sam raz na różne kobiece drobiazgi :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kuferek :-) jakie krzywo...? Ja tam nic takiego nie widzę - jest doskonały!
    Stringi cudowne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuferek jest rewelacyjny! Jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...