niedziela, 24 stycznia 2016

Karnawałowo :)

Na specjalną prośbę miłej pary zrobiłam komplet akcesoriów na imprezę karnawałową o tematyce: Bal piżamowy.
Dla Pana długa szlafmyca z pomponem ze ścinków materiałów, dla Pani czepek szyty z koła - trochę przesadnie duży i okulary do spania (przyznaję, że już szyjąc uśmiałam się z zabawnego pomysłu):





Krótka migawka na przebierańców  :)




Przy okazji pochwalę się moją fryzurą na zabawę karnawałową. Tą cudną stylizację zrobiła moja córcia, przyszła fryzjerka:


Tak wyglądałam po powrocie - mistrzowska fryzura nie doznała uszczerbku przez całą noc   :)
 Pozdrawiam   :)

2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona fryzurą wykonaną przez przyszłą fryzjerkę. Ma dziewczyna do tego dryg i fantazję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu mojej Młodocianej :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...