wtorek, 3 maja 2016

Sweterek z pazurem :)

Właśnie skończyłam jeden z większych pojektów: czarny sweterek na szydełku z elementami z czarnej skóry ekologicznej.  Włóczka podarowana dzianinowa chyba z domieszką wiskozy, szydełko 1,5  i najcieńsza skóra ekologiczna jaką udało misię znaleźć i własnoręcznie pomacać. Nity także własnoręcznie ściśnięte, uff, gdzie niegdzie przez 4 warstwy, ale było warto  :)   Sweterek już  u Właścicielki nowej, więc mogę się pochwalić. Sweterek został przyjęty z zadowoloniem. Osobiście bardzo jestem zadowolona z ramion - to było najtrudniejsze i przyznaję, że wyszło dokładnie tak, jak zaplanowałam bez poprawek :)  Do sesji wykorzystałam modelkę o podobnej figurze do Właścicielki:






Rękawy przed łączeniem




Bardzo prosty wzór

Pozdrawiam  :)

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny sweterek ! Doskonałe połączenie dwóch tak różnych materiałów - bardzo mi się podoba :-)
    I na dodatek w idealnym kolorze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe. Ostatnio moje oczy przyciągają połączenia materiału z szydełkiem czy drutami, a twoje połączenie jest jeszcze ciekawsze. Napracowałaś się- gratuluje efektu

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek.Świetne połączenie materiałów.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...