niedziela, 11 września 2016

Kwietnik i kolczyki :)

Wpatrzyłam w sklepie z materiałami końcówkę materiału ok 50cm, szer 150cm w bardzo kwiecistym wzorze - bardzo mi się spodobał, musiałam go mieć!  Patrząc na ten pas materiału - już widziałam prostą bluzkę - małe zaszewki pod pachami i na wierzchu rękawków, rozpierdaki po bokach, bo bioder już bym nie wcisnęła :) na środku otwór na głowę i jest!   Do tego w szufladzie znalazłam ostatnią parę bigli i dwa fioletowe koraliki, więc do kompletu zrobiłam także kolczyki.
Materiał bluzki na żywo jest ładniejszy, bardziej jaskrawy, błękit i róż są naprawdę bardzo głębokie, niestety mój aparat tego nie ogarną...








Pozdrawiam  :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka i fajnie dobrane kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoje całosciowe podejscie do "tematu" 😉 ,bluzka i od razu kolczyki, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoje całosciowe podejscie do "tematu" 😉 ,bluzka i od razu kolczyki, to jest to!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...