sobota, 7 stycznia 2017

Miska i skarpety :)

Tydzień temu skończyłam koszyk-miskę. Zrobiłam ją na żywioł, bez wzoru i bardzo się spiesząc, by zdążyć przed sylwestrem (na prezent  ;)  ). Usztywniłam wikolem. Efekt finalny utrwaliłam lakierem bezbarwnym nietoksycznym.  I na szczęście ...  zdążyłam  ;)
Szydełko nr 0,7.
Kordonek: cottone gemma 12 perle, color 808.






W tym tygodniu zdążyłam jeszcze zrobić dwie pary skarpetek (rozmiar 37). Skarpetek będzie jeszcze kilka par, ponieważ na prośbę przerabiam cały sweter na domowe skarpety  :)




Pozdrawiam   :)


8 komentarzy:

  1. Przepiękna miska Ci wyszła i ciepłe skarpetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miska super! A skarpetki akurat na czasie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Umiejętności robienia skarpet zazdroszczę. Miseczka bardzo fajna,może posłużyć jako koszyczek wielkanocny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na miseczkę było wiele patentów! Jeden z oglądających sugerował nawet klosz do lampy ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To bardzo trafne określenie. Dziękuję ;)

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...