Elementy, cz. IV :)

I na pewno nie ostatnia :)
Mimo natłoku zajęć w ostatnim czasie, zawzięłam się na szydełko i  elementów mam dosyć (dosłownie i w przenośni : )   ) .  Niestety dopiero teraz nastąpi to, czego tygryski NIE lubią najbardziej, czyli łączenie.  Spróbuję zrobić to nieco niekonwencjonalnie, przez przerobienie słupków między elementami. Czy się uda - zobaczymy... .  Koncepcja ta jest podyktowana uwielbieniem odmiennych rozwiązań i... różnymi rozmiarami elementów wykonanymi z różnych gatunków włóczek, a słupki pozwolą mi na zabawę rozmiarami elementów :)  Boki kwadratów mają od 12cm do 13,5cm długości.
 Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki,bedzie cudne ,szkoda,że nie łączyłaś od razu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Ogrom pracy, ale efekt będzie genialny. Uwielbiam takie pledy, sama zbieram się do wydziergania podobnego (z motywem kwiatka w kwadracie)... choć jakoś brak mi samozaparcia... Tobie życzę powodzenia w łączeniu kwadratów i czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie bomba, też mam gdzieś nadziergane kwadraty, ale mnie brakło zaparcia, aby je połączyć, ale może kiedyś?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! No rewelacja, tyle kwadratów...będzie piękny koc. Życzę tygryskowi przyjemnego łączenia elementów! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **