Farbki do szkła :)

Długo nie pisałam, gdyż wena dopiero zaczyna wracać. Coś tam dłubie, ale już prułam i zaczynałam ze sześć razy, więc na razie się nie chwalę, żeby nie zapeszać. Po za tym namówiłam lubego mojego na malowanie kuchni i z dwóch dni remontowych zrobił się ponad tydzień, bo jak to bywa przy takich okazjach, różne problemy zaczęły wychodzić w trakcie "niewinnego malowania". Na szczęście już po wszystkim :)  W ramach sprzątania po remoncie pomyślałam o ozdobieniu moich słojów na produkty sypkie (bo wszystkie kasze, mąki i cukry w takowych trzymam).  W sklepie z tanimi rzeczami nabyłam farbki do szkła - komplet 5 kolorów za 2zł 50 gr i przystąpiłam do zdobienia:
Te słoje poszły na początek , w sumie tak na próbę i jestem zadowolona. W tej samej konwencji ozdobię jeszcze pojemniki z przyprawami i z ziołami.
Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny  :)

2 komentarze:

  1. Fajnie Cito wychodzi!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny miałaś pomysł :)Ładnie wyglądają takie pomalowane słoje:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **