Bałwanki ;)

Dookoła przybywa ozdób świąteczno-zimowych. No tak czas ucieka i nie ma co odwlekać przygotowywania ozdób.  chciałbym zrobić bałwanki, mikołaje i może żołnierzyki, ale to będzie trudne. Zaczęłam od bałwanków -nawet szybko idzie.
Znalazłam nawet u koleżanki blogowejEfy tutorial na takie bałwanki i serdecznie polecam. Ja robię troszkę inaczej i "na skróty" Poniżej pierwszy z kompani:



Najpierw zrobiłam kapelusz, a potem "dorobiłam" do kapelusza bałwanka :)

I drugi kolega:


Pozdrawiam  :)

8 komentarzy:

  1. Słodziutkie bałwanki. Też poczyniłam małe zakupy w kierunku produkcji świąteczno-zimowej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze:)) Chyba coraz częściej na blogach zaczniemy oglądać przymiarki do świąt:)) Już się cieszę z tego powodu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Milutkie bałwanki w zabawnych kapelusikach. Pomysłowe ozdóbki. Pozdrawiam. Zapraszam na chwilkę do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bałwanki - mają świetne kapelusze! Dzięki za odnośnik do mojego kursu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje z miłe słowa! Właśnie nabyłam czerwone nici, więc niedługo post z mikołajami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świat, pięknie tu, zapraszam też do mnie na swiąteczny rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam Margolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki, na pewno zajrzę!

      Usuń
  7. Bardzo ładne i zgrabne bałwanki :**

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **