Kokardki :)

Witajcie! Właśnie poczyniłam skarpety na drutach wg własnego pomysłu i nareszcie jestem w miarę zadowolona. Zrobiłam dwie próbne skarpetki z różnych resztek wełny zanim ogarnęłam rozmiary, dopasowania, szerokości, długości, pięty i żeby w kostce nie cisło :)
I nareszcie udało się - opanowałam wzorek na skarpety luźne i jednocześnie dopasowane. Dzięki wzorowi, który tu robiłam, skarpetka może powiększyć się w obwodzie niemal dwukrotnie.
Jestem zadowolona tym bardziej, że skarpetki będą częścią urodzinowego prezentu. Oby przyniosły zadowolenie nowej właścicielce!
Druty: (chyba) 2,5, wełna typu: YarnArt shetland - nie mam niestety numeru koloru.






Wybaczcie trochę niewyraźne zdjęcia.
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Śliczne! Dziergane od góry czy od palców? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!, Skarpetki dziergane od palców. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Idealne skarpetki! Uwielbiam warkocze :-) A tu nie dość, że kolor idealny, nie dość, że mnóstwo warkoczy, to jeszcze przesłodkie kokardki. Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To są superowe skarpetki. Widać jak bardzo dopracowane. Kokardkowa ozdoba jeszcze dodaje więcej uroku. Będą się podobać, napewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kokardkę podpatrzyłam na skarpetkach koleżanki i uznałam, że połączenie"moheru" i atłasu to jest "to"! ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ekstra są, takie eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **