Chusta drastyczna, cz.I :)

Zachwycił mnie pomysłowy wzór czaszek na szydełku. Zastanawiałam się nad możliwością zrobienia takiego motywu ze względu prośby mojej nastoletniej córki. Przypadkowo natknęłam się na następującą stronkę: MARINOIE.  Jest tam wspaniale opisany wzór. Ja jestem w trakcie robienia dwóch chust: cienkiej  czerwonej - i właśnie brakło mi włóczki (za chwilę jadę na zakupy :)  )  i  szarej bardzo grubej.  Nie trzymam się twardo wzoru, gdyż ilości oczek w łańcuszkach bardzo zależą od grubości włóczki.
 
 
 
 
Pozdrawiam   :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy motyw. Jeszcze się z takim nie spotkałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale czachy :) Pomysłowe chusty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór - sama nie miałabym nic przeciwko noszeniu takiej chusty... ;-) Rewelacja!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wzór ,świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **