Niezbędnik łazienkowy :)

... A właściwie to kosz na pranie. Na pewno kojarzycie popularne kosze na zabawki z siatkowego materiału na 4 owalnych drutach. Cóż, ja miałam tylko druty ze starego potarganego ustrojstwa.  Mam też trochę resztek materiałów typu non-iron, które nie są brzydkie, ale kompletnie nie maiałam na nie pomysłu. Druciane owale mnie natchnęły. A ponieważ nie miałam kosza na pranie, poszło nawet szybko. Ścianki są w motywy kwiatowe na przemian, a spód i wierzch w paski. Szycie nie jest perfekcyjne, ale musi być trwałe:



Pozdrawiam  :)

3 komentarze:

  1. Miałaś świetny pomysł na wykorzystanie starego stelaża i sztucznych materiałów. Efekt końcowy rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt świetny:) Bardzo mi się podoba. A najważniejsze, że wykorzystałaś wydawałoby się niepotrzebne rzeczy:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **