Serweta z elementów :)

Skończyłam  :)  
Uff było ciężko, mało czasu, ale dałam radę! Poniżej chwalę się bieżnikiem prezenciolem urodzinowym i prezentuję krótki zapis zdjęciowy "jak sobie zrobić" :)  Wykonanie z wymyślaniem wzoru i poprawianiem pomyłek zajęło mi prawie 2 miesiące, ale było warto! Wymiar: 50cm x 110cm.
Wykonane z nici YarnArt Canaris 6194 (beżowe, bardzo cieniutkie; szydełko także cieniutkie - po Babci, ale nie znam rozmiaru):
U nowej Właścicielki  :)

Po blokowaniu  :)











 Pozdrawiam  :)

7 komentarzy:

  1. Piękny bieżnik i widzę pracochłonny podziwiam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, znowu post zeżarło.Mistrzostwo świata, cudowny,mogę tylko podziwiać bo to robótka nie na moje nerwy,coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo!!! Podziwiam szczerze, za wytrwałość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały bieżnik! Jestem pod wrażeniem! :)
    Zdrowych, spokojnych Świąt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie życzę dużo zdrowia i radości w te Święta :)

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **