Czarne kwiatki :)

No cóż majteczki chyba dłuższy czas będą elementem przewodnim wpisów. Wzięło mnie na amen i nie odpuszcza - fantastycznie się to dzierga!  Jedyny problem to wykończenie i gumka, żeby ładnie się to prezentowało. Dzisiaj wykorzystałam specjalną gumkę wyończoną delikatną falbanką. Co o tym sądzicie?
Wzór, jak zwykle, wymyślony "na kolanie", kordonek mercyzowany z serii Yarn Art Canaris 9999, szydełko 1 - 1,5  ( bez numeru niestety).
Na "surowo" bez wykończeń
Tak wyglądają skończone
Przód
Tył

Rzut okiem na detale  :)
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe majteczki :-) Bardzo mi się podobają - rewelacyjny pomysł z gumeczką.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają! :)

    W związku z tym, że od kilku dni moje posty nie aktualizują się, z powodu błędu bloggera, na paskach bocznych i na listach czytelniczych - zapraszam na mój najnowszy post klik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby to nie byla poważna awaria! Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Od dwóch dni żadne rozwiązanie opisane w Internecie nie naprawiło błędu (a sam błąd występuje na losowych blogach i od kilku lat nie ma pewnego sposobu na jego usunięcie). Prawdopodobnie blog już się nie odświeży w pasku bocznym - pozostaje już chyba tylko ponowne dodanie mojego bloga do listy blogów. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetnie wyglądają,piękny wzorek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **