Czarne kwiatki 2 :)

I ponownie stringi.  Na dłużej ten motyw zagościł na blogu.
Postanowiłam od dzisiaj rysować schematy lub przynajmniej główny motyw elementów moich udziergów i niestety to mnie prawie przerosło... Będę nad tym pracować, a dzisiaj wybaczcie mi jakość schematu - jestem plastycznym beztalenciem...






 Dla ułatwienia, tak wygląda początek każdego z okrążeń: 
1 okrążenie - 6 oczek łańcuszka,
2 okrążenie - 3 oczka łańcuszka (jako 1 słupek) + 23 słupki podwójne
3 okrążenie - 4 oczka łańcuszka łaczone na co drugim słupku z poprzedniego okrążenia,
4 okrążenie: na pierwszym łuku z poprzedniego okrążenia: 3 słupki pojedyńcze + 2 oczka łańcuszka + 3 słupki pojedyńcze + 1 oczko łańcuszka, oczko ścisłe na drugim łuku z poprzedniego okrążenia + 1 oczko łańcuszka.
I powtarzamy schemat, czyli na 3 łuku z poprz. okrążenia 3 słupki pojedyńcze + 2 oczka łańcuszka + 3 słupki + 1 oczko łańcuszka + oczko ścisłe na 4 łuku poprzedniego okrążenia  + 1 oczko łańcuszka, itd.
 
 

Kolejne majteczki już na szydełku  :)    Pozdrawiam  :)

2 komentarze:

  1. Świetne stringi :-) Według mnie schemat rozrysowałaś i rozpisałaś idealnie - dziękuję Ci za niego :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **