Gwiazdki i bombki :)

Udzielił mi się świąteczny nastrój, więc wydziergałam trochę ozdób i... właściwie wszystkie już rozdałam. Części nie zdążyłam nawet  sfotografować, więc chwalę się tym, co zarejestrowałam.  W tym roku pierwszy raz robię bombki  :)    
Ozdoby powstają z róznych rodzajów włóczek, moheru i kordonków:

 


W odwiedzinach u rodziny lub znajomych także dziergam - podczas tej wizyty powstało 5szt - zdjęcie telefonem, wybaczcie złą jakść
I nasz wspaniały kompan Imbir - dzielnie towarzyszy przy dzierganiu gwiazdek i korzysta z każdej możliwości, by domagać się głaskania i przytulania
Pozdrawiam  :)

5 komentarzy:

  1. Śliczności ;-) Piękne gwiazdeczki i cudne bombki :-)
    Imbir pomaga doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne prace, Imbir stara się jak może żeby gwiazdka nie upadła ( te słodko wyprężone tylne łapki ;o)Pogłaszcz go ode mnie. A poza tym Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Imbirek pogłaskany, PS.To największy pieścioch, jakiego znam ;)

      Usuń
  3. Widzę całą armię gwiazdek i bombek :)
    Co jedna to ładniejsza :)
    Też tak mam, że jak coś zrobię to zaraz to się rozchodzi .....

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **