Folk + skóra+ gwiazdkowe stringi :)

Jak zwykle w okresie letnim i rozleniwienie, i natłok zajęć jednocześnie. Robienie rzeczy ładnych trochę spowolniło. Miałam ochotę zrobić coś nieskomplikowanego, ciekawego, chodził mi po głowie materiał z folkowym wzorem i czarna skóra ekologiczna. wreszcie zdobyłam się na połączenie tych dwóch materiałów. W ten sposób powstały dwie niewielkie kosmetyczki o wymiarach 24cm x 18cm  i  28cm x 20cm:







Nie zabrakło kolejnej pary czarnych stringów. Nazwałam je gwiazdkowymi, ponieważ jeden element z przodu to gwiazdka o gęściejszym splocie, pozostałe to delikatne kwiaty.
Nici tradycyjnie  YarnArt CANARIAS 9999, szydełko 0,6:







Pozdrawiam  :)

6 komentarzy:

  1. Cudna jest ta kosmetyczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stringi to wyższa szkoła jazdy, ale kosmetyczki tez bardzo mi sie podobają- pewnie przez ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kosmetyczki w piękne wzory :-)
    Stringi cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **