Zielony nietoperz :)

Właśnie skończyłam sweterek na szydełku. Nietoperz powstał na specjalną prośbę bliskiej osoby. Zrobiony jest prostymi słupkami pojedynczymi od lewej do prawej strony swetra (rękaw -> rękaw). wykończenia są w trzech rzędach: słupek, oczko łańcuszka, słupek, oczko łańcuszka...  Takie wykończenie pozwala na przewleczenie elementów ozdobnych, np tasiemka, korale, itp.  Samo w sobie także wygląda bardzo efektownie. Mam nadzieję , że się będzie dobrze nosił   :)
Kolor: ciemna zieleń (odcień oliwkowy - 1418)
Rozmiar szydełka: 3
Wełna: Trekking Sport, 1418 - 4 motki








nie zabrakło metki  :)

strzałką jest zaznaczone miejsce łączenia
















Pozdrawiam  :)


8 komentarzy:

  1. na szydełku? wow jestem pod wrażeniem, :) świetna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Początkowo planowałam na drutach, ale mi nie szło... Luby podpowiedział, że na szydełku jest ładniej, estetyczniej i tak zostało "na szydełku". Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniałe wdzianko :-) Świetny nietoperz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny kolor i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **