środa, 31 maja 2017

Wodna Bluzka :)

Dzień Dobry!
Piszę tego posta z ogromnymi wyrzutami sumienia. Bardzo zaniedbałam Bloga, bo remont, bo praca, bo problemy z kompem i bicie się z myślami.... Same wymówki, wstyd mi. Postaram się zrehabilitować.
Z kupowaniem ubrań dla siebie mam kłopot, bo wymiary nietypowe, niepolityczne i brzuszek całkiem, całkiem.  A w sklepach albo 38, albo 40  albo 42 albo...56. A ja mam w tym miejscu 40, a w tamtym 44, a w innym 46, a i 38 się znajdzie! I co???  Nie znajduję w sprzedaży takiego mixa!  A jak mam 30 - 60 zł wydać i przerabiać, to wolę dać 15 zł za materiał i się pomęczyć samodzielnie z uszyciem całego odzienia.
Zawitałam więc w sklepie z materiałami i przepadłam! Jakie piękne cuda, wyszłam z 4 kuponami materiału, zamiast jednego.
Dzisiaj pokażę pierwszy uszytek, bluzeczkę we wzór nie do opisania! Słońce skrzy się w falującej wodzie. Ostatnie cntymetry wykupiłam i starczyło ledwo na styk! Uff... Bluzeczka jest bardzo prosta z dekoltem w szpic, efekt robi wzorek  :)
Jakość zdjęć mi wybaczcie, strzały są z daleka i tak jakoś mój aparat wzorów mieniących nie lubi:






Pozdrawiam   :)

6 komentarzy:

  1. w serek jeszcze bluzeczki nie próbowałam :) ale ochota jest ;) tez mam ze trzy rozmiary i ciężko dostać takiego gotowca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do szycia! I pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Bardzo fajna buzeczka! Materiał w świetnych kolorkach. Gdybym tak umiała szyć i miała odrobinę czasu też bym wolała sobie coś tam sama zmajstrować :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zachęcam do prób, ale na czas nie mam sposobu ;) Pzdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Bardzo ładna bluzeczka. Ja też mam ten sam problem i staram się jak najwięcej ubrań szyć lub udziergać :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

** Dziękuję za odwiedziny i wszelkie opinie i uwagi! **

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...